Broken Hearted Girl

Hei! Jag får dåligt samvete när jag skriver inlägg som tidigare för det är så många som frågar och blir oroliga, bli inte det, jag är bara lite instabil, jag är en tonårsflicka, ena sekunden är jag glad och andra ledsen, men precis som jag skriver så vet jag att allt blir bra igen, det vet de som känner mig väl, speciellt maria & mamma, maria eftersom hennes humör är likadant om inte värre. Men ibland känns allt piss, och då måste man få gråta ut lite, sen känns allt bra, jag får se det positiva att jag har levande känslor. Tänk att vara känslolös? Tog mig ett varmt bad och pratade i telefon med nathalie över en timme, där har vi en flicka som jag kan berätta EXAKT ALLT för. 100% tillit. Idag kom jag till skolan i tid (för en gångs skull) och hade tydligen slutat för dagen, inte så populärt från min sida. Jag och maria åt lunch med Naser och sen hade jag absolut ingenting att göra när alla gick på lektion, så jag smsa martina som hade kundtid (frisörska) men ingen kund, så då kom jag (som tidigare hade tjatat på maria att fixa mitt tjocka, lockiga, krusiga svenneafro :) så martina fixade det, provade en ny frisyr, me like! Nu ska jag ligga framför tvn och chilla, kanske äta något som blev kvar sen jag laga mat till mig maria och naser (bra matvanor? nej!) och vila eftersom jag bara sovit max 4 timmar per natt en hel vecka i rad. Puss på er, tack för ni orkar med mig :)



Misshandel haha


Bästa naser


lilla jag


Kommentarer
Postat av: Linnéa

GUD VA FIN DU ÄR I HÅRET!!!!!!!!!!!!

2009-11-25 @ 22:29:56
URL: http://bringmedown.blogg.se/
Postat av: mickis

TACK SÖTNOS!!!! :D kul att höra

2009-11-26 @ 16:25:45
URL: http://preach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0