Dröm

Vad tycker ni är jobbigast med att ett förhållande tar slut med någon man älskar? för mig är det nog tanken på att den ska träffa en ny och glömma mig. Sen är det självklart nästan mer jobbigt att tänka på i början när man var nykära och allt var problemfritt. Sen något jag hatar mest är när det blir ett avslut och jag inte känner mig klar, att jag har så mycket mer att ge. Kärlek är hemskt. Men efter min första kille som jag hade i 4 år, hade jag tankar på att det alltid skulle vara han och jag, att jag aldrig skulle komma över honom, men en vacker dag gör man det, jag vill bara känna mig obunden och oledsen. Jag kan inte, det känns som han fortfarande är min och jag har inte en aning om hur han känner. Aja livet är inte alltid på topp, den saken har jag lärt mig, har även lärt mig att man alltid kommer upp på toppen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0