Parfym

pappa gav mig en parfym och en lotion, luktade gott och rent! mamma kommer hem på fredag, who knows hon kanske också har någon liten present :) ÄR SJUKT BESVIKEN PÅ MIG SJÄLV, jobbade idag, hade ingen motivation alls, och trodde jag skulle jobba onsdag torsdag den här veckan MEN NEJ jag ska tydligen jobba imorgon, ingen lust, desperate housewives är ju då också :(

Sergio Tacchini, har haft en parfym från dem tidigare (den här) som jag fick av mitt ex, än så länge har jag gillat alla dofter :)

Förut hade jag alltid alla escada parfymer som kom varje sommar, det var jag på något sätt, men nu på senaste har jag haft Calvin klein - Euphoria, bästa! och sen har jag Ralph Lauren har även haft DKNY - Green Apple, kan skriva hur många som helst :) och om ni undrar min favorita herrparfym så är det spikat Ralph Lauren - Polo Sport! ( så killar om ni vill få mig att tuppa av då vet ni ;) haha vilka är era favoriter? kul att veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0