Sunshine

Känner mig som vädret - Sol i sinnet & lite stormig :)
vädret gör så himla mycket?? snacka om att det kan avgöra ens humör!
något som är lika stort som solen är min nya finne på näsan, not fun!
kul att det enda ni läser om i den här bloggen är mina finnar & hur stora de är.
.Me like.
Nu ska jag möta martina snart, sen ska jag träffa maria och sen blir de surprise.
älskar lördagar! så himla skönt, mitt i helgen. Igårkväll hyrde vi en av mina favoriter,
dumpa honom! klockren! som dom säger, från att en tjej är liten så är det de får lära
sig att "han är bara elak mot dig, för han tycker om dig" se, dom är svin redan i magen.
La mig runt 1 efter maria gått, och 05.20 vaknar jag av att min mobil vibrerar under
min bröstkorg, med dolt nummer. Sen får ha en egen fantasi om vem det var för det
säger jag inte :) C-YA LATER BITCHES

jag och mina chicks 06 på min gamla ballkong. Fr.V; Jag, Carro, Mira & Maria <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0