Vapiano

Har ni hört nya låten videophone med Beyonce & Lady Gaga? ingen hit enligt mig, de sista jag tippade på skulle göra en låt tillsammans faktiskt. Igår när jag varit ute med sara och maria åkte pappa och hämta mig i sumpan mitt i natten, ville inte sova själv. va uppe till 5, väcktes runt 11, vi skulle åka på bio och se new moon, jag, min bror, min paps och hans sandra. Enligt mig var den bra men jag gillade inte slutet, men det är ju för att det kommer en 3a. Efter bion gick vi och åt på vapiano, det var sjutk god mat, ett pastaställe där dom gör maten framför er, det finns även sallader och allt mumsigt man kan tänka sig, man får ett kort när man går in på restaurangen och när du går ut så tar en tjej det och så får man betala så mycket man ätit för. Smart, därav är det väldigt billigt också eftersom de slipper betala för servitörer/servitriser. Ni måste iallafall dit och äta! Jag är som ni kanske förstår, otroligt trött nu, så jag ska borsta tänderna, lägga mig och tänka, förhoppningsvis somna som en stock. Godnatt!

det är mycket mysigare än det ser ut, det är nedsläckt med ljus! och jag som bara älskar stilrent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0